20.5.08

sessiz dünya...

bulut'un dünyası sessiz bir dünya...
evet!Bulut'un duymadığını farkettim.çok küçücük,çok masum,çok savunmasız. Bu dünyanın seslerini duymadı,bilmiyor.iki gündür düşünmekten yoruldum.Doğuştan olduğu için tedavisi olamıyor.daha önce yazdığım gibi evde bir köpek ve bir tekir kedi daha var.kedi zaten kabullenemedi hala..tepkiler daha yumuşadı ama yine de hala söylenmeye devam ediyor..bobo'nun bir tepkisi yok aslında,gündüz gidip bulut'u kokluyor ,bir iki yalıyor ama uyurken bulut yanına gittiğinde korkunç bir ses çıkarıp hırlıyor amacı korkutmak..herhangi bir canlıya zarar vermez bobo.karakter olarak katı kuralları var kendince. bazen o uyurken ben bile ani hareketler yapmamaya çalışıyorum.kedicikse tabii bobo'nun sesini duymadığı için,tekrar tekrar onun yanına gidiyor..bilmiyor ki ne olduğunu..öte yandan biraz büyüdüğü zaman öbür kedi gibi dışarıya çıkmak isteyecek ve çıkacakda.Buna engel olamam çünkü evimiz bahçe içinde ve kapımız yaz,kış açık.Bobo sık sık dışarı çıkıp,içeri giriyor..şimdilik bütün günüm Bulut'un peşinde geçiyor.sürekli ne yaptığını,nerde uyuduğunu kontrol ediyorum.çok üzgünüm.
tabii bunların yanında çok bilmiş,çok neşeli.Bütün günü neredeyse koşturarak geçiyor.sanırım duyamadığı için koku alma duyusu ve görme duyusu ilginç bir şekilde gelişmiş.Bazen kucağıma çıkıp uzun uzun kocaman gözleriyle bana bakıyor.Sanki iyice tanımak istiyor.kimbilir duymamak nasıl birşey.. hiç duymamak..hiç farkında olmamak..çok üzgünüm...

Hiç yorum yok: