20.6.08

sıcak ya...

Çok sıcak ya..Kış olunca yağmurda ıslanmayı sevmediğim için dışarıya çıkamıyorum.Şimdi de sıcaktan.Of çok sıkıldım.hani bazen hava ne sıcak,ne soğuk oluyor bir de yağmur falan da yağmıyor ya bizimkiler öyle havalar olunca bahar geldi diyorlar(ne demekse) o zaman deymeyin keyfime.Bahçe de bir oraya bir buraya koşturup herşeye,herkese havlıyorum ya işte o günleri özledim.
en serin yer banyo ama bizimkiler de sürekli suyun altına girip ıslanıyorlar,o zaman ben hemen çıkıyorum ne zaman ne yapacakları belli olmaz,bazen beni de ıslatmak istiyorlar,ben kaçıyorum hemen.Bu ıslanmanın nesini seviyorlar anlamış değilim.Ben çocukken zorla birşeyler döküp köpürtüyorlardı tüylerimi sonra da su..heheh,şimdi cesaret edemiyorlar biraz hırlayıp diş gösterince,vazgeçiyorlar.Sevmiyorum canım zorla mı?
Kedilere bak bu sıcak havada nasıl da geziyorlar,nasıl katlanabiliyorlar buna..
Ha bi de güneş batıp,hava kararınca güzel oluyor..ona da akşam diyorlar.Keşke hep öyle olsa.acaba izin versem beni de suyun altına soksalar,rahatlarmıyım?.yok ya bir an düşününce,yok istemem..Burnuma,kulaklarıma,gözlerime su kaçıyor sinir oluyorum ben.Beklemekten başka çarem yok...

Hiç yorum yok: