11.6.08

düşününce..



Anlamıyorum..daha doğrusu hiç anlamıyorlar,içinde bulunduğum durumu..anlıyorlar mı yoksa?Bilemiyorum.Bildiğim tek şey kendimi hiç iyi hissetmediğim.Sorunum eve gelen yeni kedi..Bir ay oldu geleli.. bu ev benim evim..heryerde başka bir kedinin kokusu,tüyleri ...off çıldırasım geliyor.Onu ısırmak geçiyor içimden..
aslında birlikte bir kaç oyun oynadık..fena velet değil..şakadan,oyundan anlıyor..sevimli şeytan..bir de Bobo var..Ya Bobo onu benden daha çok severse..düşünmek bile istemediğim birşey bu..Çünkü bu evde gözümü açtım Bobo'yu gördüm..bana sevgiyle yaklaştı,okşadı,öptü,beni kolladı.O da ilk başlarda Bulut'a hırlıyordu,istemiyordu ama şimdilerde daha ılıman..off ya napcam ben ya...
Bu gün bahçede epey koşturduk Bulut'la.Asmaya tırmandı ilk kez.Sonra da inemedi salak.Görmeye değerdi doğrusu...Çok tatlıydı.....
.....???!!!
Ne diyorum ben yav..!
ne güzeldi çocuk olmak,annemin saçlarının arasında uyurdum sabahlara kadar..off..O beni çağırıyor hep..ama ben gitmiyorum kızgınım ya..kırgınım yaa..Biliyorum o da üzülüyor..ama vallahi kötüyüm,bazen nefessiz kalıyorum..ben tek olmak istiyorum..ahh annem ah,ne yaptın sen.Evet küçücük,bakıma ihtiyacı var, çok da şeker.Ama niye biz, binlerce kedisiz ev var niye onlardan birine gitmedi niye..hayır dövemiyorum da ancak bir iki tokat o da hafifçe vuruyorum.Bir tarafına bişey olacak al başına belayı..
neyse biraz daha büyüsün bakarız duruma..

Hiç yorum yok: