26.6.09

Suyu çok seviyor...

5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok keyifli gerçekten:) Acaba bizim Jane de sever mi?

glgn dedi ki...

denemek gerek ismet..bizimki de çeşmeden akan suyla oynamayı seviyor..ama suya gireceğini sanmıyorum..:))bu kediye bayıldım..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Benim Şanslı da keyif alıyor sudan.Sonra bebek gibi akşama kadar uyuyor.Allah hiç bir canlıyı susuz bırakmasın.
İyi akşamlar...

Begonvilli Ev dedi ki...

Bizim hanımefendi dün su kabındaki suyu ılık bulmuş olmalı ki, iki ayağı üzerine dikelip mutfaktaki su soğutucusunun musluğunu yalıyordu:) Bayıldık ama fotoğrafını çekemedik.

glgn dedi ki...

amin diyorum şanslı...susuz yemeksiz sevgisiz bırakmasın...

ben bayılıyorum onlara ..düşünmediklerine inanmıyorum ismet..kesin insan olarak onlar hakkında çözemediğimiz çok şey var sanırım..benimde ah keşke çekebilseydim dediğim o kadar çok şey var ki..