16.6.09

bir barınakta kör olmaktan daha kötü ne olabilir demeyin/Alıntı..

Kör olmaktan daha kötüsü hem kör hem de sağır olmak ve de bir barınaktan onlarca köpeğin icinde yaşam savası vermek olsa gerek

Ne kadar zor bir hayattır onun ki düşünmek empati kurmak bile beni hasta ediyor

İşte biz barınak gönüllüleri bu manzaraları görüyoruz açlığı hastalığı görüyoruz ve kahroluyoruz

Bir şey yapmak isteyen barınaga gelemeyen maddi durumu iyi olanlar ne olur bu canlar icin birseyler yapalım hep beraber bizlerin yürekleri artık dayanmıyor.

Fazla söze gerek yok

Bu belcika kurdu su an barınakta ve 10 kadar köpek ile birlikte aynı çesanın içinde duruyor serbest ama onun icin fark etmiyor.

Eger elinizle vermezseniz yiyemiyor yemek icin bulundugu yerden kalkamıyor cunku digerleri ona izin vermiyor.

Ben yazarken daralıyorum. Uzatarak sizi üzmek istemiyorum.

Bu cocugu barınaktan kurtarabilir miyiz?

Daha detaylı bilgi almak isterseniz 0535 287 3837 numarali telefonu arayabilirsiniz…

Sevgiler

Kebire Bozkurt

1 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım eksik yükleme var sanırım.Çok üzücü gerçekten.Hak veriyorum sana sonuna kadar. İnşallah bir sahip bulunur.Bunu derken bile zorlanıyorum.Hep aynı şeyleri diyorum.Benim vicdanımda sızlıyor.
Kolay gelsin.
Sevgiyle kal...