27.3.09

mimlendim!

beğenerek, severek takip ettiğim begonvilli ev,beni de mimlemiş. Küçük dostlarımızı koruma ve yaşatma adına yaptıkları için ve de beni mimlediği için teşekkür etmek isterim.
Konumuz lakap
küçüçük bir kız çocuğuyken,babam bana Jandark derdi.Sanırım çok hareketli,yaramaz bir çocuk oluşumdan böyle diyordu.Nerde ağaç,nerde duvar hemen tırmanıverirdim tepesine..çok kafa,göz patlattım bu nedenle..
Biraz büyüdüğümde,fazla dağınıktım.Pek fazla temizlik işleriyle ilgilenmezdim.(onca dağınıklığımın arasında da bir düzenim vardı:))lakabım Pasaklı sally oldu...(biz çocukken popüler bir diziydi)
En son üniversite de bir lakabım oldu:Rose&day.olay şöyle gelişti.çok yakın bir arkadaşım yurt dışından gelen arkadaşına beni tanıtmak için adımı tercüme etmişti.O gün bu olaya epey gülmüştük.sonra ki dört sene bana böyle seslenecekleri aklıma gelmemişti doğrusu.tabbi teleffuz ederken aynen okunduğu gibi olacak:rosandday....
ben de Zeugma'yı mimliyorum...

Begonvilli ev

Zeugma

Hiç yorum yok: