18.7.08

o tepede ki ay

 
Şimdilerde çatıda ne var ne yok diye keşfe çıktım..Annem hala peşimde dolanıyor,sen çok küçüksün diyor.şöyle doya doya koşturamıyorum  yav. Bir de sürekli fotoğraf makinesiyle dolanıyor peşimde ne iş anlamadım valla.geçen gün mahallede yaşıtlarımla biraz lafladım.onlarda biliyorlar annemin huyunu hepsinin fotoğrafını çekiyormuş meğerse.hatta birini okşamaya çalışmış,kedi zor kurtuldum dedi...bende annemi savundum tabii.sevdiği içindir,bişey yapmaz  dedim.bana inandılar...
saboyla çok takılıyoruz şu sıralar.Biraz asabi ama işte ne yapıcan,büyük ya bizden,abi diyoz bağrımıza basıyoruz.ama bir ısırdım geçen akşam,eminim çok acıdı.boboyla da koşturuyoruz bazen  çaktırmıyorum ama korkmuyor da değilim hani..o yüzden fazla sataşmyorum ona.neme lazım dikkatli olmak lazım..öff canım sıkılıyor,ne yapsam ki...bak ya yine fotoğrafımı çekiyo...

Hiç yorum yok: